Sunday, November 6, 2011

Mengarut

Sblum Korang sume bace ..Bace ni dulu:
Jom DELETE dosa. UPLOAD pahala. DOWNLOAD kesabaran. UPGRADE keimanan. BROWSING kebaikan. UPDATE amalan. SHUTDOWN permusuhan. RESTART persaudaraan. Selalu ONLINEkan hati kita di jln menuju kebaikan. Awas VIRUS syaitan supaya SOFTWARE hati dan jiwa kita menjadi tenang  :)
 
gir : saya sayang awak
boy : sayasayangawakjugak
girl : kenapa tak de space?
boy : itu menunjukkan, antara kita tak kan ade ruang untuk orang laen pun.. cinta dan sayang kita hanya milik KITA BERDUA.. ♥
girl : :') (sgt terharuuuuuu)

*alamakk! suwetnyaaa...

RUKUN CINTA :
1- m'ucap I LOVE U
2- SMS sehari semalam
3- SETIA pd yg 1
4- TUNAI kan impian org t'SYG
5- JGN memain kan PERASAAN org t'SYGlyri
 lirik mnde err?
Walau lautan api,
aku akan naik bot untuk rentasnye,
ye la, takkan gile nak berenang kan.
Walau setinggi gunung,
aku sewa helikopter ,
ye la, nak daki mane larat.
Walau duit antaran rm100000,
aku akan tetap tikam nombor,
nak kerja, malas ahhh.
Walau mak pak ko tak bagi,
aku tetap nak jugak,
akan ku langgar diorang dengan kapcai abang aku.
Walau ade prempuan lain,
takkan ku curang,
melainkan die lagi cantek.

p/s : ROSAKROSAK !
Pergaduhan:
Ayah balik
dari kerja...

Ayah : apa bising2 nie??
Mak : malik is backk!!!!
Aiman : hey abg besar sudah
kluar...wa ingt lu sudah
mampus...
Ayah : lu siapa mau ckp ini
bangsat sama aku? ini tempat
aku punye(banglo ayah)
Aiman : baik lu suma diam!!!
nanti wa sengatt ahh...baru lu
org tau
Mak : lu siapa mau wa
senyap?? syurga lu bawah
tlapak kaki wa lu tau x??
Aiman n Adik terdiamm...
Ayah sambung....syurga lu plak
bawah tlapak kaki wa
kan...amcam? lu goyang ka?
LOST YOU PEN = NO PEN
NO PEN = NO NOTES
NO NOTES = NO STUDY
NO STUDY = FAIL
FAIL = NO DIPLOMA
NO DIPLOMA =NO WORK
NO WORK = NO MONEY
NO MONEY = NO FOOD
NO FOOD =SKINNY
SKINNY = UGLY
UGLY = NO LOVE
NO LOVE = NO MARRIAGE
NO MARRIAGE = NO CHILDREN
NO CHILDREN = ALONE
ALONE = DEPRESSION
DEPRESSION = SICKNESS
SICKNESS = DEATH..

Moral :DON'T LOST YOUR PEN
 

 

0 comments:

Post a Comment

Blacy Smiley - Beaten